پناه جون مامان پناه جون مامان ، تا این لحظه: 24 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره
زندگی عاشقونه ما زندگی عاشقونه ما ، تا این لحظه: 27 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

خاطرات منو دخترم

مادرانه - مقدمه

1393/11/11 15:11
نویسنده : مامان الهه
298 بازدید
اشتراک گذاری

زمستان آمد...... با آمدنش پناهی برایم آورد .......... تا در روز های سرد و طاقت فرسا ...... خانه ام را گرم کند .

گرمی دلپذیر و دل انگیز 

مادرانه هایی دارم از جنس برف

برف ..... همان سپیدی های روی زمین 

برف یعنی امید برای زندگی.....

 پناهم را حتی به دنیا هم نمیدهم 

زیرا 

اوست ضربان قلبم و روحم 

آری 

اوست همه دنیای من 

آرام

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

محمد
11 بهمن 93 18:56
بروزم بروزم بروزم بروزم با مطلب "پیشرفته ترین گدای دنیا/ عکس" به منم سربزن.
مامان الهه
پاسخ
حتما
مــــامــــانی
13 بهمن 93 19:47
سلام وای چقد جالب... ممنونم که به وب من اومدی... من واقعا به کمکهای شما احتیاج دارم.. دختر گلت رو ببوس
مامان الهه
پاسخ
خواهش عزیزم